perjantai 4. toukokuuta 2012

Valko-Venäjä - Suomi! Kattelen lätkää tässä, tilanne 0-1, jes! :)
Syömingit, voihan syömingit! Mä söin eilen suklaapatukan, sellasen Lidlin mars-patukan. :(

Tänään mä alotin aamuni tossa kymmenen maissa kahdella kupillisella kahvia kera rasvattoman maidon. Mut sit mä mätin sen lopun pitsan, mitä multa jäi edelliseltä päivältä. Vähän niinku salaa sen keittiössä söin. No, kyllä mä sit kävin oksentamassa pitsat ja kahvit. Sit vasta aamulääkkeet.
Oltiin sit lähdössä kaupunkiin, niin söin omenan ennen lähtöö.
Kaupungissa mulle iski himo, tai oikeestaan iski sellanen piru taas, et varmana syön pirtelön, koska tiedän sen ärsyttävän miestä. Mentiin Heseen ja siellä ei ollukaan pirtelöö, joten otin pehmiksen ja Fantan. Ai että! Mut koska se pirtelö vaan kummitteli mun mielessä, niin päätin senkin saada, joten eikun mars seuraavaan Heseen! Siellä sain 0,4l päärynäpirtelön...
Sain sen eteeni ja aloin juomaan, niin mies siinä mietti et paljonkohan tossakin on kaloreita, varmaan tonni... Voi vittu. Sit alko taas ärsyttää ja sanoin, et en mieti kaloreita nyt, vaan nautin tästä. Suurenmoinen nautinto oli juoda se pirtelö!
Sen jälkeen pyysin vessan auki ja oksensin jäätelöt ja omenakin tuli ulos. Siinä meni ne kalorit ja se nautinto, pirtelö ei ollu edes ehtiny lämmetä.

Puhuttiin matkalla muutenkin ihmisten ulkonäöistä ja olemuksista, siitä, että miehen mielestä ihmisen pitää pitää itsestään huoli. Kerroin oman mielipiteeni aika kärkkäästi, että miksei ihminen saa olla pyöreä, miksi ajella jalkakarvoja, jos ei ole ketään eikä ittensä takia halua niitä ajella? Että olis tylsää jos kaikki painais 50kg, olis vaaleat pitkät hiukset ja pukeutuis farkkuihin. Mies totes, että olis kauheeta jos hänelläkin olis kauhee pötsi keskivartalossa. Sanoin siihen vaan, et en mä silti sulle vois tulla sanoo, et toi on saatava pois tosta, et ei sellasta toiselle mennä sanomaan. Mies mietti, et voishan sen nätisti toiselle ilmaista, vaikka että voitais katsoo mitä sinne suuhun pistää. Totesin, et niinhän mä olen koittanukin katsoo. Siihen se keskustelu sitten päättyi.
Anttilassa söin yhden Geisha-konvehdin ja kaks Fazerin Sininen-konvehtia.

Kalorit perjantaina (jos kaikki olis jääny sisälle):

- kahvia kaks kuppia rasvattomalla maidolla (35 kcal)
- omena (54 kcal)
- pitsaa (arviolta 500 kcal eli noin puolikas pitsa)
- kolme konvehtia (122 kcal)
- Hesen pehmis ilman kastiketta (141 kcal)
- Hesen päärynäpirtelö 0,4l (383 kcal)
- 5 hapankorppua (95 kcal)
- margariinia (150 kcal)

Yhteensä kaloreita olis: n.1500 kcal

Jos taas poistetaan ne, mitä oksensin, jää jäljelle kaloreita perjantaille pyöreesti (hah) 400 kcal

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti