lauantai 5. toukokuuta 2012

Lauantai. Heräsin puoli yhden maissa kun mies huhuli että meinaatko nousta? Toi kahvia mulle sänkyyn, ihanaa. Muuten mua vaan ahdistaa ja ärsyttää tää hiljaisuus.
Kysyin mä äsken että onko jotain vialla, onko joku hätä, onko sattunu jotain? Et miks me ollaan niin hiljaa, miksei me puhuta mitään? Ei hän osannu sanoo mitään, kaikki kuulemma ok. Aha.

Lauantaiateria:

- kolme kuppia kahvia rasvattomalla maidolla (69 kcal)
- kaksi omenaa (108 kcal)
- viili 1% (80 kcal)
- yksi Lidlin eucalyptuspastilli :D (19 kcal)
- hapankorppuja (noin 200 kcal)
- margariinia (noin 150 kcal) 

Yhteensä: 610 kcal

Hassua miten erilaiset kalorit eri laskurit antaa. Mä kirjaan tänne aina kalorilaskurilla lasketut määrät mutta nyt kun katsoin Iltalehden painopäivyrin mukaan samat eväät, olis sen mukaan tän päivän "saalis" 165 kcal. No mielummin mä lasken vähän yläkanttiin tietysti.

Illalla söin vielä hapankorppuja aika monta margariinilla, mut ne oli sellasia kapeita. :D Niissä oli 20 kcal per korppu. Vedin mä niitä ainaki lähemmäs 10. Sit margariinit päälle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti