tiistai 22. toukokuuta 2012

Hyvää syntymäpäivää minulle! :D

Aamupaino 69,2kg ja BMI 26.37

Maanantaimurkinat:

- kaksi kuppia kahvia rasvattomalla maidolla (35 kcal)
- Valion kermarahkaa noin 100g (120 kcal)
- omena (36 kcal)

Yhteensä: 190kcal

Sitten lähtikin lapasesta: menin kauppaan ja ostin Lidlistä Banana Split-jäätelön 900ml ja Kotipitsasta Monster-pitsan!
Pääsin kotiin niin vedin sen pitsan likimain kokonaan, ei paljoa jääny laatikkoon. Jonkun ajan päästä menin oksentamaan. Ei oo herkkua oksentaa jos ei juo syödessä, sen taas unohdin autuaasti, kun vedin sitä pitsaa naamariin.
No, sen perään söin niin paljon kun jaksoin sitä jäätelöä ja taas yrjölle. Nyt tuli sitten vissiin loputkin pitsasta, ainakin toivottavasti, ulos.


Ei tää ahmiminen oo todellakaan mistään kotosin, taas mä venytin mun vatsalaukkua ihan turhaan! Tääkin vaan sillä tekosyyllä että on synttärit. Just. Ihan sama ku vetäis rahaa alas vessasta, siis aivan sama!
Oon tota ennenki miettiny et ahmiminen on niin kallis harrastus, et pitäis oikeesti käydä töissä et vois täyspäiväsesti ahmia. Siihen saa nopeesti sen kierteen kehitettyä ja sit ei oo hyvä.

Eli mitähän sitä vois tälle päivälle merkata kaloreihin...Hmm, varmaan ainakin se 500kcal on täynnä, sovitaan niin ja katotaan kauhulla, mikä on huominen aamupaino! Onneks maanantaiaamu on se mun "virallinen" punnituspäivä. ;)







2 kommenttia:

  1. Toi lopun ahmimisjuttu, on ihan kuin omia ajatuksia olisi lukenut! Hienosti oot kuitenkin saanut jo painoa pudotettua, tsempit jatkoon!

    VastaaPoista
  2. Kiitos! Samoin sulle tsemppiä, kyllä me tähän pystytään. :)

    VastaaPoista