torstai 17. toukokuuta 2012

Helatorstai, paino 69,3kg ja BMI 26.41. :) Edistystä tapahtui oikein rytinällä! Mutta niinhän se on, että kun se aikansa jumittaa, niin pakko sen on alaspäin jossain vaiheessa tulla.
Mä alan olla jo lähellä normaalin painoindeksin ylärajaa ja se tuntuu oikeesti todella mahtavalta.

Mun pikkusiskot kyl lentää perseelleen huomenna kun tulevat tänne viikonlopuks. :D Oon mä sanonukin, et oon laihtunu, mut et näinki paljon. Millonkohan mä olen nähny heidät viimeks, hetkinen... No siis aikalailla tasan kaks kuukautta sitten ja sillon oon painanu vielä 10kg enemmän. :) Jeejeejee!

Ilma on aivan surkee mut mulla on fiilikset tosi hyvät, kerrankin. :)


Ei jestas mikä kiekkomatsi! Huikee! Suomi jatkossa, jes! Mölysin täällä kotona niin, että kissa meinasi saada slaagin!









Helatorstain syömingit:

- kaksi kuppia kahvia rasvattomalla maidolla (35 kcal)
- omena (36 kcal)
- viili 1% (80 kcal)
- viili 1% (80 kcal)
- omena (36 kcal)


Yhteensä: 266 kcal









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti