lauantai 12. toukokuuta 2012

Paino aamulla 70,2kg eli BMI nyt 26,75. Alaspäin tullaan vaikka sit itkua vääntäen, mut nyt mä laihdun!
Kävin illalla ennen nukkumaan menoa vaa´alla ja se oli jopa 70,1 silloin ja olin kyl melko varma, että aamulla olisin kutosen puolella mut ei vieläkään. Mut maanantain virallisessa punnituksessa mä olen!

Ja tadaa, lauantaikalorit:

- kaksi kuppia kahvia rasvattomalla maidolla (35 kcal)
- omena (68 kcal)
- kirsikkatomaatteja 250g (50 kcal)
- riisikakku (31 kcal)
- viili 1% (80 kcal)

Yhteensä: 414 kcal

Ennen nukkumaan menoa mä söin sit vielä kolme riisikakkua, joiden päälle laitoin ohuesti margariinia. Niistä kerty ehkä sellaset 150 kcal, jotka lisäsin yhteissummaan.

2 kommenttia:

  1. http://kiloklubi.fi/
    Vinkkinä tollanen ilmainen sivusto, siellä pystyy helposti laskee kalorit ja kaikkee juttua terveelisestä painopudotuksesta :)
    tsemppiä!

    VastaaPoista