maanantai 7. toukokuuta 2012

Ajatukset tosi sekasin, mies lähti enkä tiedä tuleeko takasin. Siis mehän ollaan mun luona ja tarkoitus on muuttaa miehen kotikaupunkiin monen sadan kilometrin päähän. Nyt mä sit istun yksin irtisanotussa asunnossani, järki sanoo toista ja sydän toista. Kumpaa mä kuuntelen? Mitä vittua mä teen??? Itkettää muttei tule itku, tälle kaikelle on syy: mun epäluottamus. Mä en vaan pysty luottamaan mieheen.

Kolme tuntia menny eikä mitään oo kuulunu, laitoin äsken viestin sille muttei kuulu vastausta.

No nyt ollaan sit tekstailtu, mies on junassa menossa kohti kotiaan, tultiin siihen tulokseen, et ehkä tää tauko tekee hyvää, saa molemmat miettiä asioita ja mitä elämältään haluaa. Huomenna on päivä uus ja molemmat miettii tahoillaan kuinka jatketaan. Sormukset pysyy sormissa.

Maanantaieväät:

- kaksi kuppia kahvia rasvattomalla maidolla (35 kcal)
- omena (54 kcal)
- kaks Valion hurmaava-pikaria (oksennus)
- puoli levyä Pirkka mansikkajogurttitäytesuklaata (225 kcal, oksennus)
- viili 1% (80 kcal)

Yhteensä: 169 kcal, jos ei lasketa noita herkkuja, jotka tuli ulos.
Paitsi illalla meni viel se puolikas suklaalevy... Ja yöllä ennen nukkumaan menoa kaksi leipää grillimakkaralla + lasillinen banaanijugurttia. Ne mä kyllä kävin oksentaa.

Ai niin, maanantaipaino: 71,3kg eli BMI 27.17.

                                                                                           
                                                                                     

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti