tiistai 8. toukokuuta 2012

Aamupaino 70,7kg eli BMI 26.94! Kerron myöhemmin lisää.

No niin, täällä taas. Outoo olla kissan kanssa kaksin kotona mut toisaalta vaihtelua siihen et ollaan miehen kans oltu tiiviisti kimpassa nyt kolmisen kuukautta. Molemmilla on outo olo sen suhteen kun ei oo toista vielessä.
Mä varmistelen nyt mun taustat, hain nopeesti yksiöö ja saisinkin sen aika läheltä tästä, jos vaan saan siihen kahden kuukauden takuun sossusta. Paperit menemään sinne kiireellisenä, odottelen nyt sitten vastausta. Saattaa olla et sieltä soitetaan jo huomenna.
Tänä aamuna heräsin siihen ku sossusta soitettiin ja kysyttiin mun muuttokuluja ja millä mä meinaan muuttaa. Sanoin et junalla, mutten vielä osaa sanoo lipun hintaa. Pitää kuulemma ilmottaa sit ku tietää. Sit soittikin vuokrafirman nainen, hän on tosi mukava, vaikka mä en ole mikään unelmavuokralainen luottotietojeni perusteella. Tosin yhtään vuokrarästiä mulla ei ole.

Tiistaikalorit:

- kaksi kuppia kahvia rasvattomalla maidolla (35 kcal)
- omena (35 kcal)
- kaksi purkkia viiliä 1% (yht.160 kcal)
- TV-chokocandy-pussi (864 kcal) oksensin ne

Yhteensä: 249 kcal mut jos lasketaan toi karkkipussikin, niin 1113 kcal! Hyi hitto!


Lisäys: mä söin sen toisen karkkipussin ennen nukkumaan menoo enkä ees yrjönny... :(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti