lauantai 26. toukokuuta 2012

Huomenta!
Lauantai, kello on vasta 9.13! Mä olin hullu lähdössä tuntia liian aikaseen bussiin. :D

Aamuvaaka oli riemastuttava: 68,4 kg eli BMI: 26.06. :) Ei oo enää pitkästi normipainon ylärajaan.

Olin koko päivän Valkeakoskella ja sain tosi upeen kuvan jälleen kerran. <3

No, syömiset... Ostin kioskilta kaks suklaapatukkaa ja Leijona-askin, sellasen ison. Joo, en sit aatellu taas kun vetäsin melkein sen koko askin yksin ja nyt on kauheet mahakivut ja vessassa saa asua. No, ajatellaan asian hyviä puolia, ainakin tyhjenee vatsa! Kissa tuli jo vessaan seuraks, kai se meinas ettei toi akka tuu tuolta ikinä! Tylsisty niin että kävi vessan lattialle nukkumaan. :D

- Leijona-aski (144 kcal)
- omena x 3 (107 kcal)
- Snickers-suklaapatukka (260 kcal)
- Japp Nougat-suklaapatukka (280 kcal)
- kaksi kuppia kahvia rasvattomalla maidolla (35 kcal) 

Yhteensä: 826 kcal

No siis...huh huh... Onneks noi pastillit tyhjäs mahaa, painoin nimittäin äsken ihan saman verran ku aamulla ja klo on nyt 2.41.

2 kommenttia:

  1. Mulla käy aina samanlailla läkerolpastillien kanssa, innnostun vetämään joskus kaksikin askia ja sit istutaan vessassa loppupäivä.. :D Toisaalta, ihan hyvin niillä saa mahan toimimaan ei vaan niin mukavaa istua vessassa koko ajan:D

    VastaaPoista
  2. Niinpä! :D Muistan taas hetken aikaa, etten vedä askia, sen verran kovat vatsakivut tulee mulle. :P
    Pahin on, kun kerran vetäsin kaks pussia Dietorelleja, ennenku luin et suositeltu päiväannos oli jotain kolme karkkia! Jumalauta mä olin kipee!!! :D

    VastaaPoista