maanantai 30. heinäkuuta 2012

Sunnuntai. Mihin tää aika katoo? Miten mä en taas saa ittestäni mitään irti... Huomenna pitää varata psykiatrille aika. Ja diabetesneuvojalle. Tiistaina oon sopinu et meen keskustaan viemään langanloppuja ja hakee kahdet kengät sekä hierontasysteemin. Jos sais nää niskat ees pikkasen auki.
Olin eilen Räikkärockissa yhden yhdistyksen edustajana ja kävin hengaa backetagellakin! :D Oli tosi hauskaa, The 69 Eyes oli hyvä ja Eput näin ekaa kertaa livenä. Ihan selvinpäinkin osaan siis pitää hauskaa, mä vaan tanssin koko Eppujen keikan ajan siellä meidän myyntipisteellä. :)

Mä painan ku sika, oon tullu sellaset kaks ja puol kiloo ylöspäin ainakin alimmasta painosta. Nytkin ahmin illalla kolme! kauheen isoo sämpylää... Ja viis nakkia sinapilla, hirveesti omenatuoremehua, pari mustikkaa, kolme tomaattia, puolikkaan punasipulin, sweet chili-kastiketta... En kestä huomisaamuista vaakaa! :( Nyt on löydyttävä se kuri takasin!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti