lauantai 14. heinäkuuta 2012

Perjantai.
Aamuvaaka oli tosi kurja, 61,9kg. Mut se johtu ihan siitä, kun olin vetäny eilen karkkia. Tänäänki mä oon vetäny karkkia varmaan 200g ainaki ja kaks Saarioisten pitsaa, mut oon koittanu oksentaa ne kyl ulos. Ja light Colaa, halpisversioo. Ja kahvia sen ison kupillisen.
Ei hajuakaan taas kaloreista... Sain nimittäin postissa 2 kiloo karkkia kun olin osallistunu erään radiokanavan kilpailuun... Tuli taas niin oikeeseen osotteeseen et huh huh. :( Nyt mä tietysti ilosena (no en todella) mätän niitä täällä. Pitäis varmaan lahjottaa ne pois... Jos veis huomenna ex-naiselle osan. Ehkä.
Nyt mä kittaan tota limppariakin niin et varmaan painaa aamul nesteetki! No, mun on käytävä huomen keskustassa, joten sen jälkeen ku sieltä kotiudun, nii otan kyl laksatiiveja, et saan ulos kaikki paskan (kirjaimellisesti! :D ) taas kerran. Oon niin punkeropaska.


2 kommenttia:

  1. Hei,
    rupesin seuraamaan blogiasi anonyyminä. Ollaan aikalailla samoissa mitoissa :-). Älä anna huonosti alkaneen aamun pilata koko päivää. Tsemppiä ♥!

    VastaaPoista
  2. Kiitos tsempityksistä Anonyymi! Olet ihana! <3
    Ei mikään saa pilata päivää, ainakaan koko päivää. :) Jos antaisi kokonaan periksi, olis kohta taas uskomaton läski, vielä läskimpi kuin nyt. Jaksuja ja hali sinulle Anonyymi ja tervetuloa lukemaan blogiani! :)

    VastaaPoista