torstai 26. heinäkuuta 2012

A N T E E K S I !!!!!! :(((((
Oon niin paska! Jääny ihan täysin tää taas kun menin ratkee ryyppäämään ja syömään ku sika!
Perjantaina mentiin kuuntelee Amarilloon Mikko Herrasta ja siitähän se sit lähti. Join olutta siellä, sit sinne tuli eräs ihana ja kaunis nainen, jonka olen tavannu joskus 12 vuotta sitten viimeksi! Siis tekstailtiin ennen sitä ja pyysin et jos hän haluaa liittyy seuraan. No, siitä sitten yo-talolle Leimareihin ja tän naisen luo yöks.
Lauantaina Pride-kulkueeseen ja pakko oli käydä terassilla tasottavalla siiderillä... Sen arvas mihin se sit johtaa, no kulkueesta taas terassille, sit puistoreggaeen Laikon lavan liki ja siitä erinäisten terassien ja kämppien kautta taas tän naisen luo.
Sunnuntaina oli niin kauhee olo ettei tienny kuinka olis ollu! Kaks päivää putkeen yhtäkkiä, ei hyvää tee mun päälle!
Mä lähdin sit kotiin horjuu ja illalla ajoin Jyväskylään autolla. Suoritus sinänsä. Krapula vaan paheni maanantaina ja tulin sitten illalla junalla takasin kotiin. Tiistainakin oli vielä huono olo ja vaaka näytti ihan törkeitä lukemia!!! :(
Nyt alkaa olla jo suht normaali olo, ei toi juominen sovi mulle ollenkaan ja silti sitä tekee mieli, en ymmärrä.
Mut ihanaa ja kivaa oli kaikin puolin. :) Nainenkin laitteli sit tekstaria et harmi kun mun piti lähtee Jkl:ään, et oltais voitu kattoo leffaa ja hakee jotain ruokaa sillon sunnuntai-iltana. No arvatkaa olisinko ollu siel mielelläni! Hitto, aina mun tsäkää tällanen! Mut me sovittiin et jos Nainen tulee viikonlopuks kotiin mökiltä, niin tehdään lauantaina yhdessä jotain! :) Jes! Ehkä mä oon hieman ihastunu, niinku olin sillon joskus aikoinanikin... Koitan olla hätäilemättä ja pilaamatta tätä sillä.

Vaaka... Joo, se näytti tänä aamuna norsunlukuja: 63,4kg :( Tästä ny ei oo muuta kun suunta alaspäin ja näillä rahavaroilla se on ihan luonnollista. Toi juominen ei sovi mun kukkarolle!

4 kommenttia:

  1. HEI!!olitko säkin oulun pride kulkueessa?! :D
    mie olin siellä kanssa <33
    eise kauhena haittaa jos oot juonut?
    kun nyt oon lukenut blogiasi niin tosi harvoin juot.
    ja nyt on muutenkin kesä =)
    ihan hyvällä omatunnolla voit munpuolesta jatkaa eteenpäin!
    ja onnea muuten et oot ihastunut ^^
    mäkin oon ihastunut yhteen mun kaveriin yhteen amandaan

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi!
      En ollu Oulussa vaan Tampereella. :) Kiva että olit kans kulkueessa, vaikkakin Oulussa, asia on tärkeä. <3
      Joo, mä pyrin juomaan mahdollisimman vähän ja harvoin, nyt vaan lipsahti totaalisesti. Ei pitäis olla ittelleen niin ankara, mutta minkäs teet kun on tottunu piiskaamaan itteensä pienimmästäkin virheestä...
      Ihastuminen on niin raastavan ihanaa! Toisaalta on pää pilvissä ja toisaalta mua aina alkaa vaivaamaan tunne että en kelpaa eikä muhun kannata edes kenenkään tutustua.
      Katsotaan mitä tapahtuu. :)
      Kiitos kommentista ja muista että olet tärkeä! <3

      Poista
  2. Voi elä pode morkkista. Sulla oli varmasti (toivottavasti) hauskaa ja se on AINA hyvä asia. :) Oot sen ansainnut!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka!
      Mulla oli ihan mahtavaa perjantaina ja lauantaina, tutustuin uusiin ihmisiin ja vanhoja tuttuja tapasin pitkästä aikaa. :) Silti kun on ittelleen luvannu ettei juo, niin se ottaa tosi paljon päähän. Nyt huomaa että meinaa lipsua herkemmin taas mutta koitan muistaa sen kauheen krapulan, joka kesti monta päivää...
      Kiitos, olet ihana! <3

      Poista