torstai 5. heinäkuuta 2012

Anteeksi rakkaat lukijani, en ole kahteen päivään saanu tekstiä tänne aikaseks! Koitan taas skarpata, ihan kaikessa! <3

Torstai. Mulla olis ollu tänään "treffit" jos olisin lähteny... Olis pitäny mennä junalla pieni matka, ei siinä mitään, mies olis hakenu asemalta. Mä oon nukkunu ihan tosi huonosti viime yöt, ehkä tää kuumuus tekee tai mikä lie. Mut viime yönä en saanu taaskaan unta, vaan olin hereillä vielä kuudelta aamulla. Laitoin sit tyypille viestin, et en voi tulla, pakko siirtää. Tyyppi ehdotti et jos tulisin tänään illalla tai huomenna. No ei se ny käy, en mä haluu mennä. Mulle tuli eilen taas niin vitun läskinen olo, et ei mitään rajaa! Sit mä päästelinkin unelmatorttua ENKÄ OKSENTANU! Aamupaino oli 63,6kg. Toivottavasti se siitä ny taas laskis, ees vähäsen maanantaille. Jos ei lauantaina oo muutosta, niin sit on taas haettava joku sokeriton karkkiaski. :P

Niin, mä toissapäivänä menin sit kauppaan ja sorruin mässyihin. Ostin pakastepitsan, unelmatortun, fanipaloja uusia Daimin makusia ja Kingis-jäätelöö sellasen purkin... Helvetti, no mä söin puolet siitä pitsasta, torttuu ja fanipaloja ja oksensin. Sit mä söin sitä jädee ja oksensin taas. Yöllä mä vielä päästelin sen puolikkaan pitsan... Helvetin ahmimispäivät, en tajuu kun joskus voin niin helposti ohittaa kaikki herkut ja toisinaan en pääse niiden ohi millään. :(

Tänään mä olen juonu vasta puoli motillista kahvia.


Söin 150g jukurttia, jotain kevutjuttua, missä oli 41 kcal/100g.
Kävin sit taas kaupassa ja perkele sorruin syömään kalkkunasubin! Puolikas, mut otin Fantan siihen kans. Sit lyllersin ostaa pehmiksen! APUA!!! Ostin mä vielä karkkiakin, vaikka kotona olis ollu vielä Fanipaloja ja unelmatorttuu.
Tulin himaan ja vedin vielä niitä karkkeja ja äsken kävin sit oksentaa. Punnasin itteni oksentamisen jälkeen ja paino oli 63,5kg.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti