maanantai 16. heinäkuuta 2012

Helvetin helvetti, 62,4kg! Vitun karkkipussit!!! Ja mun helvetin huono itsekuri!
Nyt oon ottanu laksatiiveja ja vaikutusta odotellessa. Tänäänki oon silti syöny karkkia. :(
Menin nukkuu joskus seiskan aikaan aamulla ja heräsin viideltä iltapäivällä. Hyvin on rytmit taas hallussa.
Kun oliskin tollanen maha joskus mut ei tätä paskapötsii saa koskaan litteeks. Sillonki kun oon painanu 48kg niin mulla oli silti maha. Osittain se johtuu kyl siitä, et tätä on leikattu niin monesti ja täs risteilee arpia. Tää näyttää siltä, ku mulla olis perse mahan tilalla. Pitääkin postaa kuva mun kammotuksesta tänne...

Kävin kaupungilla hakemassa kaks uunivuokaa ja pussillisen hiusjuttuja mun kummitytölle, joka täyttää ens viikolla 5v. :) En sortunu edes mihinkään herkkuihin nyt, tosin ostin ison askin Leijona-pastilleja (nyt en syö koko askia!) jos söis niitä tos illemmalla.
Pitäis hakee lääkkeitä lisää apteekista ja laittaa ne sossun paperit nyt menee oikeesti, ennenku ihmettelen ens kuussa, millä maksan kaiken.
Soitin psykiatrian polille aikaa, mut tää mun poli on kesäsulussa eli kii, kuun lopussa vasta voi varaa aikoja. No onneks ei oo kiire vielä sen sairausloman suhteen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti