sunnuntai 15. heinäkuuta 2012

Lauantai, mä oon kyl ihan ulalla päivistä ja sitä paitsi sunnuntain puolta jo mennään. Vaaka oli aamulla 61,9kg, ehkä ens viikon lopussa vois päästä alle 60kg:n.
Ihan perseelleen menny koko päivä, oon vaan maannu ja syöny karkkia, mun piti tehdäkin vaik mitä niin paskat. Tää päivä tuntuu kuin ois kestäny ainakin kaks päivää, tuntuu et pää sekoo täällä neljän seinän sisällä yksin.

Mä nukuinkin ihan liian myöhään mut silti päivä tuntu pitkältä. No nyt taas kello on jo 03.30.
Mua vaan itkettääkin koko ajan, enkä tiiä miks. Ihan ku kaipaisin jota kuta mut en edes kaipaa. Mut haluisin kyl kaivata. Ihan kun mä itkisin jotakin poismennyttä, tuntuu ihan ku joku olis kuollu, sellanen suru mulla on päällä ja kyyneleet vaan valuu. Ihan kun olis menettäny jonkun jollekin sairaudelle. Samalla kuuntelen tätä aivan ykkösihanaa biisiä: Kolmas pyörä. Mua pelottaa ihan sikana se päivä kun mun äiti tai isä kuolee. En tiedä miten ees kestän sen? Enkä tiedä miks ajattelen tällasia asioita?

Pitkästä aikaa tuntuu ettei jaksais, ettei olis väliä, koska kukaan ei rakasta eikä välitä, kaikki haluaa vaan hyötyä jollain tavalla. Miehet haluaa saada jotain mun ruumiista ja mä inhoan sitä. Inhoon kun miehet kattoo mua pidempään nyt kun oon laihtunu. Tiedän et näytän jo paremmalta tottakai, kuin yli 20 kiloa sitten. Mutta toisaalta tekis mieli vetää joku säkki päälle, ettei kukaan katsois mua.

Mä oon aina inhonnu sitä kun ihmiset kattoo mua. Katto ne sit miten vaan, hyvällä tai pahalla, sama se. Mua ei saa kattoo, eikä tuijottaa, mä hermostun siitä heti, vieläkin.

Kissat tietty pitää mua liikkeessä, mut muuten mä oon vaan menny huonommaks. En jaksa liikkua kämpästä, tiskitkin on ollu varmaan viikon altaassa ellei kauemminkin, mun rytmi on kääntyny ihan miten sattuu, nukun pitkälle iltapäivään ja valvon aamuun. Niinku nytkin.

Keitin makaronia tänään pitkästä aikaa ja söin nakkeja sen kans. Oksensin kaikki ulos. Nyt vaan oon syöny karkkia eli paskaks meni syömiset eikä kaloreista tietookaan taaskaan. Miksen mä pääse ruotuun?!? Mä olen taas niin paska tässäkin asiassa! Sossuun pitäis laittaa paperit ku jaksais, pitäis katsoo onko jotain laskuja tai onko ees rahaakaan maksaa niitä...



2 kommenttia:

  1. Mulla on aika sama ongelma kun sulla, tää myöhään valvominen ja pitkään nukkuminen. Ja oikeesti kans luulin olevani yksin ton tuijotusasian kanssa, mut en näköjään ookkaan. Mut tosiaan, tsemppiä sulle <3 Jos oot ihan toivottomana niiden herkkujen kanssa niin suosittelen suoraan vaan että heität ne menemään :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos nora viestistä! <3
    Toi tuijotusjuttu on tosi häiritsevä ja alkanu taas nousee mulla esille enemmän kun ennen. Jossain vaiheessa elämää en pystyny ees viemään roskista ulos kun pelkäsin, et joku tuijottaa. Nykyään mua ei häiritse kun miesten tuijotus. :O
    Pakko kai noi karkit on kuskaa vaikka exälle tohon melkein naapuriin! :D
    Tsemppiä sulle kans sylin täydeltä! <3

    VastaaPoista