maanantai 2. heinäkuuta 2012

Maanantai. Mulla on jääny eilinen ihan kokonaan väliin... Mut tadaa! Virallinen punnitusaamu ja lukemat: 63,3kg eli BMI 24.12. :) Mä olen kyllä tosi tyytyväinen!
Täytyy taas vähän laskeskella, et millasella vaihdilla on viime ajat paino pudonnu ja ehkä vähän hehkutella sitä Fb:iin...

No laskeskelin tossa, niin kolmessa kuukaudessa oon laihtunu 14,4kg. Se on kuitenkin melkein 5kg/vko, et kyllä mun pitää olla tyytyväinen. Nyt kun mennään alemmas painossa, niin sen hankalammin nää kilot tippuu. Sekin on yks syy, koska en tosiaankaan oo mikään nuori enää.

Tänään mä olen muistaakseni syöny:

- kermaviili milbona (234 kcal)
- omena
- Lidlin raejuustoa vähärasvaista n. 100g
- Lidlin tavallista raejuustoa n. 100g
- kahvia tietty aamulla megaiso kupillinen eli kaks normikuppia (35 kcal)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti