perjantai 6. heinäkuuta 2012

Perjantai, kun heräsin, vaaka näytti tasan 63kg. :) Jeeeees.... :) BMI 24.01. Enää kuus kiloa mun ekaan tavotteeseen eli 57kg, mikä ei todellakaan ole se lopullinen. En oo vielä uskaltanu asettaa lopullista tavotetta ittelleni, koska se luku tuntuu olevan aika kaukana, mielummin välitavotteita. :)
Tänään oon vasta juonu kahvia sen ison mukillisen (35 kcal), eiku hetkinen, söinhän mä jo salmiakkia, loput mitä oli jääny jäljelle eiliseltä... Ei niitä kyl montaa ollu onneks.
Oikeestaan mun välivälitavote vois nyt olla ton 60 kg:n rikki saaminen. Kuun lopussa sen pitäis olla ajankohtasta, katotaan miten ämmän käy! :D



Söin sit sellasen 150g purkin vadelmakevytjugua (62 kcal), sit omenan ja jäätelöä jälleen kerran, mut sen jälkeen oksensin. Omppuakin tuli ulos samalla. Lopulta mä vedin sen mitä unelmatortusta oli jäljellä eli noin neljänneksen. Sitä en oksentanu, mut hetki syömisen jälkeen mun maha meni sekasin. :D Et jostain päästä sentään. :P
Kello on nyt 5.08 eikä mua nukuta vieläkään, taas oon valvonu koko yön. Ei tuu niin mitään, ens viikolla on tehtävä jotain tälle. Mun pitää muutenki varata aika psykiatrian polille et katotaan mitä mun sairausloman kans tehdään. Aion yrittää ainaki et sais jatkettua sitä, en mä ole työkykyinen tässä vaiheessa ainakaan.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti