sunnuntai 29. huhtikuuta 2012

Sunnuntai.
Söin vielä illalla omenan jonka lisäsin eilisiin kaloreihin.
Liki puolta yötä menin sit avaamaan sen karkkipussin, joku choko tv-juttu ja söin siitä yli puolet. Havahduin sohvalla siihen kun mies otti multa pussin pois ja sanoi: "Sulla on silmät kiinni ja karkkia vaan mätät." No lähdin sit oksentaa ne ulos äkkiä, iltalääkkeet oli jo sillon varmaan vaikuttanu.
Yöllä kahden aikaan heräsin ja kävin syömässä karkkipussin melkein tyhjäks ja otin suklaalevystä yhden rivin.
Nyt juon kahvia tässä, mies oli keittänyt kun heräsin. :) Tuli keittiöön halaamaan ja kysyi, kuinka olin nukkunu, lisäs kyllä samaan syssyyn et olin käyny jääkaapilla, yöllä, hän huomas. Tunnustin yhden rivin suklaata syöneeni, en tiedä miks sen piti se mainita.
No ilahdutin häntä kertomalla että oon laihtunu maanantaista nyt 1,7kg! Kävin aamulla vaa´alla ja kyllä, 71,9kg! Tällasta vauhtia kiitos kohti kesää! :)

Sunnuntain kalorit, syödyt ja juodut:

- kaksi kuppia kahvia rasvattomalla maidolla 35 kcal
- kermaviiliä 200g 234 kcal
- kuppi kahvia rasvattomalla maidolla 17 kcal
- omena 54 kcal
- viiliä 200g 80 kcal

Yhteensä: 420 kcal

Tuli kaverin kanssa puhetta diagnooseista, lisäsin sitten omat tänne, koska mulla on diagnosoitu jo 15 vuotta sitten epävakaa persoonallisuus ja epäsosiaalinen persoonallisuus. Sellaisia häiriöitä minuun sisältyy ja aikalailla kaiken allekirjoitan, mitä noiden diagnoosien kuvauksiin sisältyy. Olen tosi impulsiivinen ja toimin hetken mielijohteesta sen enempää ajattelematta, ajattelen sitten jälkikäteen vasta. Varsinkin kännissä kaikki noi korostui. Enää en viinaa käytä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti