perjantai 27. huhtikuuta 2012

Söin eilen illalla kun katoin Panic Roomia kolme riviä sitä tummaa suklaata... Paljonkohan siitä tuli kaloreita... En tiedä mut nyt ainakin sain nukuttua kun otin tenoxin ja kympin pamin. Kyllähän mä heräilin tietty taas veskiin mutten ainakaan kukkunu tuntikausia enkä luojan kiitos syöny mitään!
Kävin aamulla vaa´alla: 72,5kg! Ei oo tosi! Oon tullu maanantaista alas 1,1kg! Jumalauta! Tätä lisää! :D Tietty toi paino nyt lähteekin kun on mitä lähteä. Pitää siis iloita helpoista kiloista. :D
Mies lämmittää ruokaa ittelleen ja mä kuuntelen Chisua ja muuta ihanaa suomalaista musaa.

Perjantain kalorit tähän mennessä:

- kaksi mukillista kahvia rasvattomalla maidolla (35 kcal)
- omena (54 kcal)
- kermaviiliä purkki (170 kcal)
- 1% viiliä purkillinen (80 kcal)
- teetä muki rasvattomalla maidolle (11 kcal)

Yhteensä: 350 kcal

Mies heräs päiväunilta ja jotenkin tosi ärsyttävä tai sit mä vaan haluan aatella niin et saan itte olla ärsyttävä. Oon huomannu tai tiedän, et oon just sellanen, et väännän ihan turhasta ja väkisin. Ton kans vaan ei voi vääntää kun se antaa periks.

Mietin näitä päiviä, niin melkein 90% mun ajatuksista pyörii ruoassa, siinä et syönkö jotain vai en, paljonko saan tänään syödä, mitä syön... Rasittavaa ja niin turhaa kuluttaa aikaa syömisen miettimiseen. En tiedä pystynkö ikinä syömään niin, etten miettis mitä se syöty ruoka mulle tekee, paljonko se lisää aamupainoa.
Mies antaa tosi ristiriitaisia signaaleja, se ei tykkää yhtään jos arvostelen itteeni et oon paksukainen tms mut sitten taas... Niin, no se "kannustaa".

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti