torstai 26. huhtikuuta 2012

Moi vaan Sinä joka tätä luet :)

Niin... Aloitan tän blogin sen takia, että saan "avautua" ja purkaa itteeni tän kaiken diettaamisen ja laihduttamisen keskellä jollekin "ei-ihmiselle". Miehelle en ala tuntoja purkamaan sen enempää koska sen mielestä mä olen läski ja lihava ja se vaan kannustaa mua pudottaa painoa nopeammin ja nopeammin.

Mun laihdutus on oikeestaan aika sekamuotoista, jos niin voi sanoo eli välillä oon tosi tiukalla dieetillä ja välillä ahmin ja oksennan. Diagnoosia mulla ei ole syömishäiriöstä annettu mut masennuksesta on diagnoosi ja persoonallisuushäiriöistä. Psykoterapiaan mun pitäis hakeutua mutta en oo saanu aikaseks. Sairauslomalla oon ainakin syksyyn asti näillä näkymin.

No, olenhan mä läski, painoindeksi huitelee nyt 28, kun se oli vielä tossa tammikuussa 32,4.
Oon nyt laihtunu noin 12kg onneks eli oikeestaan sen, mitä oon vuodessa lihonu.
Laihimmillaan on bmi ollu 18.3 ja siihen pyrin nytkin.
Seuraava tavoite on bmi 24,2 eli tasan 10kg vähemmän.
Vaa´alla mä käyn aina maanantaiaamuisin alasti ja sen lukeman alle pitää olla seuraavan maanantain lukema.
Viimeisen kuukauden aikana oon laihtunu 4,1kg ja laskenu kaikki syömiset kalorilaskurilla. Sen avulla on sikahyvä pitää kirjaa missä menee. :) Tänään oon syöny omenan ja juonu kaks kuppia kahvia (103kcal) eli tosi hyvin. Mut eilen tulikin vedettyä melkein 900kcal! :O
Kävin Hesessä ja ostin pienen päärynäpirtelön, kotona katoin netistä niin ihan sikana kaloreita, huh huh ja päärynässä viel eniten mitä niis pirtelöissä on! Söin lisäks viel yhen tuutin joten kun pääsin kotiin, oli pakko oksentaa. Onneks sitä pirtelöö tuli ulos.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti