lauantai 15. syyskuuta 2012

Nyt mä tiedän! Mulla on joko ADHD tai ADD! Hiulihei! Sattumalta menin tekee sellasen testin ja sain siinä kauheesti pisteitä, päädyin sit lukemaan aiheesta lisää ja siellähän se oli, kuin kuvattuna kaikki mun elämästä. Impulsiivisuus kärkitekijänä ja kaikki tuntu niin tutulta. Nyt tiedän minkä aiheen kanssa menen marraskuussa psykiatrin ajalle. :)
Hmm, toi asia selittäis niin hiton monta asiaa, siis aivan tajuttoman paljon ihan lapsuudesta lähtien. Kysyinkin eilen sit äidiltä, et enkös mä olekin ollut villimpi kun mun siskot, niin kyllä. Varmaan raivostuttava pentu! :D

Toisaalta aika helpotus jos toi diagnosoitais, mun olis helpompi itekin käsittää monia asioita menneisyydestä. Lääkkeistä, mitä mä nyt syön, ainakin kahta käytetään myös tarkkaavaisuushäiriön hoidossa eli venlafaksiinia (Efexor) ja bupropionia (Voxra).

No nii, sit painoon... Se perkele oli tänään 65.4kg!!! Mä olen sonni!!! Hirvee tursaiden kuningas, porsaiden päällikkö!!! Helvetilliset mässyt ollu nyt pitkään ja ton Voxran pitäis hillitä nälkää, no ei mulla ainakaan... Paskaks meni taas päätökset olla alle 500 kcal tää päivä. Poljin ku hullu tuolla sateessa kymmenen jälkeen illalla Filmtowniin ja hain YLI KILON irttareita. :/ Niitä täs oon mussuttanu ja oksennellu pitkin päivää.
Voi pliis, olispa huomenna helpompi päivä!

1 kommentti:

  1. mullakin on ADHD ¨

    mulla oli kyl hankalaa kun siskolla oli syntärit niin tuli syötyä mutta sen takia oonkin tänään paastonnut ja onnistunutki onneksi
    mutta kannattaa ajatella
    " sinä määräät ruokaa ruoka ei sinua" :3

    VastaaPoista