tiistai 11. joulukuuta 2012

Moikka!

Tosi kamala tauko ollu tässä, voi ei. :/

Oon lihonu ihan porsaana, painan nyt 68,9kg. Ei hitto, miten sitä aina onnistuukin päästää ittensä paisumaan, vaikka hyvin tietää, että ne kilot on taas kerran niin vaikee saada pois?

On tässä tapahtunu hyvääkin, mä seurustelen. :) Ihanan naisen kanssa, oon tosi onnekas! <3 Kun vaan voitais olla täysin julkisesti yhdessä, mut ei vielä ainakaan, siihen taas liittyy ihan muita asioita koska kaapissa ei olla kumpikaan.

Mun sisko on osastolla oksentelun takia. Nyt se joutuu syömään lisäravinteita ja siltä oli rajotettu liikkuminenkin ihan minimiin. :( Toivon todella et se paranis!

Väsyttää vaikka nukuin viime yönä sellaset 14 tuntia. Menin ehkä kahden maissa yöllä nukkuu ja heräsin tänään vartin yli neljä päivällä...
Sain muuten vihdoinkin psykiatrilta Somnor-nukahtamislääkkeet, huh.

1 kommentti:

  1. Minäki oon syöny somnoreita! Sain niistä mielenkiintosia harhoja. :D Nukkumiseen ei kyllä sit auttanut... Mut kerro miten sulla toimi. Näähän on niin henkilökohtasia.

    VastaaPoista