maanantai 3. syyskuuta 2012

62,5kg. Onneks tullu ees hieman alas. Tosin vedin lauantaina sellaset kännit taas kerran, et huh. Tultiin viel baarista meille jatkaa ja reilu puolet 0,5l pullosta viinaa oltiin kiskastu. Sunnuntai meni nukkues, ihan koko päivä, en tajuu miten sitä unta sit riittiki. Söin sillon sunnuntaina lautasellisen kaurapuuroo veteen tehtynä (1,5dl hiutaleita ja 3dl vettä+suolaa). Tänään en oo syöny mitään, ei oo oikein mitään kaapeis enkä jaksais mennä kauppaan.
Mä oon siivonnu! Sain kauheen hepulin ja siivosin putkeen kaikki eli imuroin, pyyhin lattiaa, pyykit on konees ja tiskitkin melkein tiskattu.
Perjantaina kävin psykiatrilla. Selitin sille miten paska olo mulla on aina ja kerroin et oksennan ja toisaalta vahtaan mitä syön. Ja et oon laihtunu tän vuoden aikana joku 24kg. Siihen se vaan sano et: "Ohhoh!" Ei se mulle diagnoosia varmaan syömishäiriöstä kirjota mut vaikeesta masennuksesta tuli nyt sit loppuvuosi saikkua. Oon ollu sit yli vuoden jo saikulla kun tää vuosi loppuu.


Kuuntelen just Lady Gagaa, Born This Way. Niinpä kun osaiskin aatella noin.



2 kommenttia:

  1. Heh. Mulle kävi lauantaina sama homma. Mut humalassa on hyvä olo! :D

    VastaaPoista
  2. Hah, joo niin on, ainakin sen hetken kun on siinä humalatilassa.
    Nyt oon potenu krapulaa ja torstaina olis taas edessä juominen, kuinkahan mä onnistun pitää kontrollin laivalla... :D

    VastaaPoista