torstai 13. syyskuuta 2012

Eiiih, iltapaino 64,8kg ja sellanen on olokin! :(
Risteily oli huippukiva! Bailattiin Matti Nykäsen ja Petri Nygårdin keikat, Miss Divetin dragshow oli huippu ja ilmasta viinaa riitti vip-puolella... Oli kyllä aikamoinen repäsy multa et lähdin yksin reissuun ja vielä Tallinnan risteilylle! :O Mut siis mulla oli tosi kivaa ja törmäsin mä siellä sit onneks tuttuihinkin. :)
Puffetissa vetelin kaksin käsin sitä ruokaa ja olutta, ilmaseks kun sai. :/ Oksensin mä kerran sen puffetin jälkeen.
Nyt oon sellanen tankki-paskasika kun oon vaan syöny, päästäny itteni ihan holtittomasti mässäämään! Juonukin oon mut ei se niin paha kun toi syöminen. On menny leipää, pitsaa, karkkia, jäätelöö, vittu vaikka mitä! :( Tekis mieli itkee vaan kun kattoo puntariin, helvetti sentään! Huomenna mä en syö kun tasan alle sen 500 kcal!

Kerroinkohan mä jo kun mulle tuli kutsu kuntoutustarvekartoitukseen. Kelan "määräämä" selvitys, tarttenko mä kuntoutusta ja onko mun mahdollista kuntoutua. Mä sain sinne kahdelle päivälle ajat; ensin kuntoutusohjaajalle, sitten sosiaalityöntekijälle. Viikko siitä on vielä lääkärille aika ja loppukeskustelu. Sen perusteella sitten pitäis tehdä jatkosuunnitelmat. Ens viikolla tiistaina on ekat ajat.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti