torstai 21. kesäkuuta 2012

Torstai.

Aamupaino 64,5kg, nyt se ei liikahda millään mutta oli odotettavissakin kun tuli suht nopeesti taas alas hetkellisesti.
Mä oon tänään taas onnistunu mättää herkkuja, kävin pehmiksellä ja kotona oon mussuttanu melkein kaikki loput Dominot. Kyllä mä Dominoiden jälkeen oksensin ja jämät jäätelöstä tuli vielä samalla ulos.

- kaksi kuppia kahvia rasvattomalla maidolla (35 kcal)
- kermaviili milbona (234 kcal)
- neljä Dominokeksiä ( 316 kcal)

Yhteensä: 585 kcal



8 kommenttia:

  1. Itsestäni tuntuu että olen sairastumassa
    työnsin tänään sormet kurkuun sel jälkeen kun olin syönyt porkanan oli kauheaa mutta samalla ihanaa lopuksi katsoin itseäni peilistä naamani oli punainen hiukset oli silmien edessä ja kyyneleet valui mutta hymyilin

    VastaaPoista
  2. Jos vaan voit, ole oksentamatta. Ajattele jotain muuta kuin oksentamista, eikä porkkanaa tarvitse oksentaa muutenkaan.
    Toivottavasti et sairastu, sillä en toivo tällaista kenellekään enkä suosittele. Jatkuva itsensä kontrollointi ei ole sitä maailman mukavinta puuhaa. :( Eikä sitä voi lopettaa noin vaan sitten kun ei enää jaksaisikaan oksentaa tai laihduttaa.
    Puhu ajoissa jollekin alkavasta ongelmastasi, niin saisit avun, ennen kuin olet jo liian syvällä tässä suossa.

    VastaaPoista
  3. yep mutta olen 13 vuotias menossa ylä asteelle
    pelottaa olen yli painoinen haluaisin edes painaa normaalisti
    joskus olen syömättä moneja tunteja ja joskus päivän vähä yli
    suurin koukutukseni on mehu/limukka
    nyt olen mökillä missä ei ole vessaa perheeni ja ystävä perheen kanssa en pääse minnekkään oksentamaan koskakun oksennat tarvitsen kuumaa vettä ja suolaa
    eikä täällä ole paikkaa minne oksentaa taikka aikaa olen sama joka kirjoitti sinulle

    VastaaPoista
  4. Voi pieni, puhu rohkeasti jollekin aikuiselle lähipiirissäsi tästä alkavasta vakavasta ongelmasta, joohan? Olet kasvavassa iässä ja painon ja pituuden suhteen sinulla tulee tapahtumaan vielä paljon muutoksia, kasvat pituutta jolloin myös paino suhteessa pituuteen varmasti muuttuu. Älä oksenna, sillä se ei tee hyvää elimistöllesi eikä muutenkaan sinulle henkisesti. Jos sinulla on vaikka isosisko, täti tai joku muu läheinen jolle uskallat puhua, tee se!

    VastaaPoista
  5. olen vaan niin masentunut.
    en voi sille mitään sitä on vaan hankala hallita.
    ja nyt ylä asteella kiusaaminen tulee tuplaantumaan.
    eikä ole oikein ketään lähipiiristä tai muutenkaan.
    mutta en halua vaivata sua enempää omilla ongelmillani

    muutes sun blogi on paras blogi mitä olen lukenut! <3

    VastaaPoista
  6. Ei se ole vaivaamista, jos otat ja kerrot jollekin aikuiselle asioista, jotka sinua vaivaavat. Päinvastoin, varmasti lähipiirisi on kiinnostunut siitä, miten sulla menee ja voitko hyvin. Jos puhuminen on vaikeaa niin kirjoita vaikka kirje?

    VastaaPoista
  7. =) mm voisin harkita

    VastaaPoista