perjantai 29. kesäkuuta 2012

Torstai

Hain tänään kaksi kissaa Tuiskun kaveriksi; 4-vuotiaan maatiaisen ja 9-vuotiaan sfinksin.

Olin tossa reissussa, joten kirjottelu on siksi jääny ja syömisetkin meni ihan perseelleen. Tuli vedettyy huolella jäätelöö ja muuta herkkua ilman et olis oksentanu. Paino oli tänä aamuna 65,6kg ja äsken ku kävin vaa´alla, se oli 65,2kg.

Oon syöny tänään yhden tonnikalapitsan, sellasen Saarioisten ja Hesessä pehmiksen suklaakastikkeella + maitokahvin ja kotona vielä puolikkaan sitruunakuivakakun.
Oksensin ton kuivakakun jälkeen ja osa pitsaakin sieltä tuli ulos, joten tän päivän kaloreita en kyllä merkkaa.
Huomenna sitten taas takasin ruotuun.
Mä vedin kännitkin ekaa kertaa tänä vuonna, eikä se ollu hyvä idea. Kauheet mustelmat jaloissa ja perse tosi kipee, kaaduin kaks kertaa systerin keittiössä hellan kans... Joo, mä kiipesin siihen hellalle et yltyn sen lääkekaappiin ja enkö mä helvetti tullu ryminällä alas joskus aamuyöllä ja vielä kahdesti! Siis se hellakin kaatu molemmilla kerroilla, et ihmeen vähillä vammoilla oon selvinny...
Olin syöny taas kerran systerin lääkkeitä, ainaki viis Temestaa oli hävinny ja muistan, et vedin kyl muutaki. No, ei se oo sit ihme et nukuin koko sunnuntain ohi, heräsin vasta maanantaina...
Mun ei ehkä kannata todellakaan juoda.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti