tiistai 19. kesäkuuta 2012

Tiistai

Aamuvaaka todella suosiollinen; 64,5kg. :) BMI 24.58. Nyt vaan huomaa sen, että voimat on taas pois kun kitkuu niin pienillä kaloreilla, but it´s worth it!

Melkein törmäsin tänään kaupassa toisiks tuoreimpaan exääni, huomasin kun olin kassalla, et se jonottaa viereisellä kassalla. Ei se mua nähny, tai ei ainakaan osottanu mitenkään nähneensä. Hyvin tympääntyny ilme sillä oli naamalla kun se siel seiso. Olisko se mua niin hetkessä ees tuntenu; hiusten väri vaihtunu ja paino pudonnu noin 20kg siitä kun ollaan viimeks oltu tekemisissä. Se on kans tosi ylipainoinen ja oli edelleen. Toisaalta sääli ettei sillä oo paino pudonnu mut toisaalta sain taas hyvän mielen siitä, että oon itte tiputtanu nyt jo niin paljon. :) Olis tehny mieli jättää se jäätelökin ostamatta siinä vaiheessa...
Mä sorruin mässää sellasta Lidlin versioo Ben & Jerry´s jäätelöistä. Bananalicious, sellanen nimi ja puolet litran purkki. Vedin tietty melkein kaiken ja menin äkkii oksentaa, kun oli jo huono olo siitä syödystä. Onneks jäätelö on yks mun lempioksennettavista.

Tän päivän saldo:

- kaksi kuppia kahvia rasvattomalla maidolla (35 kcal)
- viili 1% (80 kcal)
- kaksi annosta Nalle valmispuuroa (200 kcal)
(Jäätelöä mä en laske koska oksensin heti ja oon käyny tänään fillarilla kaupassa)
- kana-tandoori kuppikeitto (90 kcal)
- kaksi riisikakkua (54 kcal)
- kaksi tomaattia (40 kcal)


Yhteensä: 499 kcal


Ja taas mun vatsa meni totaalisekasin noiden riisikakkujen ja kuppikeiton jälkeen...


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti